Pages

Dogal gece kremi: Hindistan ceviyi yagi ile


Kendimce güzelligin sirlarindan birtanesi 

cilt, dogal gece kremi, hindistan cevizi yagi, e vitamini
© mahmoud99725



Cildiniz icin en iyisini siz bilirsiniz

Doğal gece kremini deneyin derim

Günlük nemlendirici kremlerimiz tabiki vardır kimimiz sabah kalktığımızda yüzümüzü yıkadıktan sonra, kimimiz makyaj öncesi bunlara artı olarak yatmadan önce tamamen doğal olan bir karışımla hazırlanmış yüz kremini cildimize yedirip uyuduğumuzda sabah yumuşacık parlak bir cilde merhaba demek hepimizin hoşuna gider degilmi. Cildim için birçok gündüz kremi, göz altı kremi, gece kremi vs. kullandım bugüne kadar. Gün içinde hala nemlendirici kremler kullanıyorum fakat rutinimde küçük bir değişiklik yaptım. Eskiden kullandığım gece kremine ara vererek ev yapımı doğal bir gece kremi denemeye karar verdim ve sonuç bayıldım. Cildim daha esnek daha parlak, daha sağlıklı olmaya başladı diyebilirim.
Kremi sürmeden önce doğal gül suyu ile cildimi temizliyorum.

Doğal gece kremi tarifi:
Bir cay kaşığı Hindistan cevizi yağı (kati yağ)
2-3 damla E vitamini (kapsülden de sıkabilirsiniz fakat ben şişeyi tercih ediyorum)
Kati Hindistan cevizi yağı zaten hemen eriyen bir yağ, bu iki malzemeyi karıştırıp önceden temizlediğimiz cildimize boyun dahil yediriyoruz. Sunu hatırlatmak isterim, Hindistan cevizi yağını cildinizin çekmesi biraz zaman alacak bu sebeple dilerseniz karışımı yatmadan bir saat önce sürün. Bu karışımı rahatlıkla gözaltlarına ve kirpiklere dudağınıza sürebilirsiniz. Hindistan cevizi yağı kirpiklerin uzamasında da faydalı oluyor. Kirpiklerinize sürerken çok hafif olarak surunki sonradan akıp gözlerinize girmesin. (azıcık girse’de bildiğim kadarıyla bir zararı yok aslında ama rahatsızlık verebilir). Kremden arta kalanı da el ve tırnaklarıma yediriyorum.
Bu tarifi ben çoğu gece uygulamaya çalışıyorum. Aksattığım zamanlarda oluyor tabiki ama çoğunlukla uyguluyorum ve bugüne kadar kullanmış olduğum gece kremlerinden gördüğüm faydaların çok daha fazlasını bu doğal karışımda buldum diyebilirim sizlere. Umarım beğenirsiniz. Dediğim gibi cildinizin bu doğal kremi çekmesi zaman alabilir ve hatta bazen bir saat geçmiş olsa bile yine yağlı hissedebilirsiniz, beni bu durum hiç rahatsız etmiyor umarım sizleri de etmez. Dudaklarım çatladığında özellikle dudaklarıma günde bir kaç defa Hindistan cevizi yağı sürüyorum kuruluğu alıyor, yırtılmayı onluyor, yumuşatıyor ve iyileşmesini hızlandırıyor. Not: E vitamini tek başına kullanmamanızı öneririm, cilde tek başına biraz ağır gelebiliyor, bir iki defa deneme yaptım ve her seferinde yüzümde sivilce çıktı. Okuduğunuz için teşekkürler, görüşlerinizi bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder