Pages

Parlak bir cilt için ev yapımı kahve maskesi


Kahve Maskesi

Cildimizin ne zaman bizden derin temizlik istediğini hepimiz biliyoruz. 

Böyle günler için çok uygun bir maske paylasmak istiyorum sizlerle. Ölü cildi temizler, cildinizi parlatır, gençleştirir.


Kahvenin antioksidan etkilerinden artık medya sayesinde yeterince haberimiz oluyor. Ayrıca duyduklarımızın yanında kahvenin bir diğer cilde olan faydası da cildin kolojen ve elastin üretimini artırıyor olması.

Hindistan cevizi yağı, önceki yayınımda yıpranmış saclar için Hindistan cevizi yağı maskesi yayınlamıştım orda da söylemiştim cildim için nasıl kullanacağımı sizlerle paylaşacağım diye.. Krem tarifini de bir sonraki post ta size sunacağım. Hindistan cevizi yağının da faydaları saymakla bitmez, en güzel yanı her cilt tipine uygun olması, pürüzsüz Parlak bir cilt, cildin yaşlanmasını geciktiriyor olması ve cildi beslemesi. 

Maskemiz icin gerekli malzeme

Malzemeler:
1-Yarım tatlı kaşık Hindistan cevizi yağı (Hindistan cevizi yağı kati yağ olması gerekiyor. (az gelirse ekleme yapılabilir)

2-Yarım tatlı kaşık çekilmiş kahve (az gelirse ekleme yapılabilir)


hindistan cevizi yagi, cilt maskesi, kahve, guzellik icin hindistan cevizi yagi
© Phu Thinh Co
İki malzemeyi de karıştırıyoruz, yağ kati olabilir ama hemen eriyor. Karışımı dairesel dokunuşlarla yüzümüze masaj yaparak güzelce yayıyoruz. En az 15 dk. (bir saat bekletmek daha iyi olacaktır) cildimizde bekletip ilik suyla yüzümüzü temizliyoruz. Bu tarifi haftada birkaç defa kullanabilirsiniz. Hindistan cevizi yağı yıkandığında da yüzümüzde kaldığını hissedebiliriz ama bu normaldir ve cilt onu kısa surede içine çekecektir bu sebeple maskeden sonra cildimizi sabunla tekrardan yıkamamıza gerek yoktur. 

Okuduğunuz için teşekkürler, görüşlerinizi bekliyorum.


 

 

*Hindistan cevizi yagi ile makyajinizi temizleyin:

makyaj temizleme, cilt temizligi, makyaj, MAC, hindistan cevizi yagi cilt temizleme
© Maria Morri



 Hindistan cevizi yağını birçok şey için kullanıyorum. Mutfakta, saclarımda, cildimde, vücudumda ve bugüne kadar ne için kullandıysam faydasını gördüm diyebilirim. Evde makyaj temizleme mendilim kalmadığında hemen Hindistan cevizi yağı kutusunu alıyorum içinden biraz yağ alıp nemli pamukla cildimi güzelce temizliyorum.

4 yorum:

  1. Merhaba, türk kahvesi mi filtre kahvesi mi?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, Filtre kahve daha uygun, türk kahvesinden biraz daha kalın olması vicut peelingi için daha uygun . Eger yüzünüzde kullanacak iseniz türk kahvesi uygundur cildinizi tahriş etmez.

    YanıtlaSil
  3. Vücudunuzdaki ölü deriyi atmak, batıklarınızdan kurtulmak için Türk kahvesi telvesi ile cildinize peeling yapabilirsiniz. Ben yaklaşık bir senedir peeling satın almıyorum ve içtiğim Türk kahvesinin telvesiyle peeling yapıyorum.
    Türk kahvesi telvesinin cildi yenileyici etkisi bende çok işe yarıyor.

    Devamı için bloğumu ziyaret edebilirsiniz: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kimyasalsiz-dogal-bakim-yontemleri/

    Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil