Pages

biz kadınlar


Kendimce

Öncelikle sanırım biraz kendimden bahsetmem gerek.

İlk önce Türkçemin çok iyi olmadığını ve yazılarımda hataların bulunabileceğini ve bazı şeyleri farklı telaffuz etmiş olabileceğimi bilmenizi istiyorum, umarım zamanla Türkçemde daha gelişecektir. 

Türkiye, Amerika ve Almanya olarak üç farklı ülkede ikamet ederek farklı kültürleri tanıma şansım oldu ve bunlarında bana birçok şey kattığını düşünüyorum. Bunun birçok güzel yani olsa da eksileri de yok değil tabi ki, her ülkeye farklı şekilde alışıyor insan ve sonrasında benim evim neresi düşüncesi alıyor insanı. Sonrasında da evin kendini iyi ve mutlu hissettiğin yer olduğu geliyor aklına insanın. Aile(es, çocuk), sevdiklerin bu mutluluğun büyük bir parçası olsa da kendini iyi hissetmek kendinle barışık olmakta bu saydıklarımın alt yapısını oluşturuyor. Hani derler ya bir kadın mutlu değilse hiç kimse mutlu değildir.
© Roe

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki günlerimizi geçtim dakikalarımızı bile planlayarak yasamak zorundayız ya da kendimizi zorunlu hissediyoruz. Durum böyle olunca da biz kadınlar kendimizi unutuyoruz. Günler geçiyor yıllar geçiyor ve bir gün eskiden kalma bir resmimiz elimize geçiyor ve o anda diyoruz ki kendimize sen ne yaptın ya da şöyle söyleyeyim sen ne yapmadın. Başka sebeplerden dolayı kendimizi unutabiliyoruz, kadınların doğasında var sanırım. Fark etmeye başladığımız anda harekete geçtik geçtik, eğer geçmezsek hiçbir umut yok demektir. Nasıl ki çevremizdeki birçok şey bir şekilde ilgi gerektiriyorsa kadınlar da ilgi gerektirir ve bu ilgiyi öncelikle biz kendimize vererek başlayabiliriz. Kadın kendine değer vermeli (bencil olmadan tabi). Ha bunu okuyan birçok arkadaşım simdi diyecek ki nasıl verelim istesek de olmuyor, tabi ki haklısınız. Birçok sebepten dolayı istediğimiz ilgiyi kendimize veremiyoruz maalesef. Fakat, zaman zaman kendimiz için yapacağımız küçük şeyler bile bu karmaşık hayatimizin içinde bir nevi bize bir terapi gibi gelecektir.

Uzun suredir yazmak istiyorum ve yazdıklarımı kendimce doğru bildiğim ve öğrenmeye devam ettim bazı konuları sizlerle paylaşmak istiyorum. Kendimi daha iyi hissetmek için karmaşık stresli yaşamımızdan bir nevi de olsa uzaklaşıp kendim için yaptığım/yapmaya çalıştığım bazı şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu konuların içinde, stil, güzellik/bakım, değişik yemek tarifleri, aktiviteler ve şuan aklıma gelmeyen birçok konu hakkında kendimce görüşlerimi sizlere sunacağım umarım beğenirsiniz. 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder