Pages

KOREDEN GELEN GÜZELLIK SIRLARI


Cilt bakımında yeni trendler

Kore kadınlarının cildi gibi saglıklı, parlak, pürüzsüz cilt artik hayal değil.  

Bu yaz tatilinde her sene olduğu gibi tatilimizi ailemin yanına geçirdik. Annem araştırmayı çok sever, doğal ev yapımı ilaçlar, maskelerden tutun insanın kendisini yenilemesi için neler yapabileceğini araştırmaktan çok mutlu olur ve öğrendiği, duyduğu birçok şeyi benimle paylaşır annem.  Hayata dair birçok şeyi ondan öğrenmeye devam ediyor olmamın yanı sıra bu güzel ve sağlığım ve cilt bakimim için verdiği tiplerde bana çok fazla fayda sağladı diyebilirim. Her seferinde (telefonda verdiği tarif ve fikirleri saymıyorum bile😊) yeni şeyler öğrendim annemden, öğrenmeye devam ediyorum. Bu yaz tatilinde annemin Kore cilt bakimi keşfinde olduğunu gördüm, Amerika’da uzun suredir Kore’den gelen cilt bakimi ürünlerine talep ve istek artmış durumda. Koreli kadınların yaklaşık 8- 10 stepte tamamladığı rutinler ile ciltlerinin ihtiyaçlarını karşılayıp parlak sağlıklı ve güzel cilde sahip olduklarını ve bunun Kore’de olmazsa olmaz olduğunu öğrendim, demek ki ise yeriyor, gerçekten de baktığımda Koreli kadınların ciltleri pürüzsüz ve çok canlı duruyor. Bende orada olduğum tarihler içerisinde annemin kendisi için almış olduğu ürünleri test etmeye başladım, gün geçtikçe fark ettim ki cildimin bu sekil bir bakıma gerçekten ihtiyacı varmış. Love you mom 😊
Cilt bakımı
Kore'den gelen güzellik


Kore’den gelen güzellik tariflerini önümüzdeki günlerde sizlerle paylaşmaya başlayacağım. 
 
Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder