Pages

Bembeyaz dişler Hindistan cevizi yağı ile mümkün

 

Dogal diş beyazlığı

Her derde deva Hindistan cevizi yağı. Kati Hindistan cevizi yağının faydalarını anlatmakla bitiremiyorum, ne güzel bir şeydir bu Hindistan cevizi yağı.



Doğal yönden dişlerinizi beyazlatmak, vücuttan toksin atmak, çürükleri önlemek mi istiyorsunuz? O zaman iste size doğal bir çözüm.

 

 Belki sizlere biraz degisik gelecek fakat her sabah bir kaşık Hindistan cevizi yağı ile 20 dakika ağzımızı çalkalayarak dişlerinizdeki değişimi görmek mümkün.

 Bir blogda okumuştum yağ ile ağız çalkalamak diye. İlk basta bende bu nedir, ne alaka demiştim. Sonrasında zaten hayatimin büyük bir parçası olan Hindistan cevizi yağı ile ağzımı çalkalamanın ne zararı olur diye düşündüm ve okuduğum bu tarifi denemeye karar verdim. Diyebilirim ki ilk baslarda biraz zorlansam da sonrasında bu duruma alıştım ve gün geçtikçe dişlerimdeki farkı da görmeye başladım. Ağız temizliği ve dil üzeri temizliğine de faydalı olduğunu gördüm. Kendimi daha zinde hissetmeye basladım ki bu toksinleri arindirmakla da alakasi oldugunu dusunuyorum, dişlerimin gunden güne renk degisitirdigini görmeye basladım.

Hindistan cevizi yagi ile beyaz dişler

 İhtiyacımız olan: Kati Hindistan cevizi yağı, çorba kaşığı. Yapmamız gereken: Sabah yataktan kalkar kalkmaz ağzımıza bir kaşık Kati Hindistan cevizi yağı alıyoruz, ilk basta sert gelse de çiğnedikçe yumuşuyor, migdeniz bulanabilir ilk baslarda ama alışınca sorun olmayacağına söz verebilirim. Yumuşamış Hindistan cevizi yağını ağzımızda yaklaşık 20dakika çalkalıyoruz, ilk baslarda zorlanırsanız 10-15 dk. ile başlayın sonrasında alışacaksınız. Sonrasında dişlerimizi normal bir şekilde fırçalıyoruz ve günümüze başlıyoruz. Bunu her gün uygulayın sonrasında bana teşekkür edeceksiniz. Sizler Hindistan cevizi yağını ne için kullanıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder